מצלמה
בשידור חי

052-5111000

צלצל / שלח הודעה עכשיו! עד 12 בלילה!

עמוד הנגשה

 

הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 06/12/2023

 

הסדרי נגישות המרכז ללימודים ימיים - המרכז ללימודים ימיים סי-סקול, נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מהות אתר אינטרנט נגיש:

אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות.

ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט:

התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם לסימן ג' - שירותי האינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיותWCAG 2.0 , האתר הונגש לרמה AA  ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.

האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון תוכנות הקראת מסך, בגלישה בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקשי ה-Tab וה-Shift+Tab למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה-Enter לבחירה, מקש ה-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות, לחיצה על H או על מספר למעבר בין כותרות.

האתר נבדק באופן קבוע כדי להבטיח את תחזוקת נגישות האתר.

ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט:

באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים Chrome או Edge.

הסדרי נגישות מבנים:

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקם ברחוב דוד אלעזר 10 חיפה:

  • קיימות חניות נכים ברחבת הכניסה לבניין.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
  • קיימת מעלית נגישה.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה 3.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:

המרכז ללימודים ימיים מקיים שירות לקוחות נגיש. 

הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך רכז הנגישות של הארגון:

שם: רדומסקי רונן

טל: 052-5111000

מייל: mail@seaschool.co.il

 

 

 

צלצל / שלח הודעה עכשיו! עד 12 בלילה!

052-5111000